2017. jan. 9.

csomagolópapír játékautókkal

Ez még elmaradás karácsony előttről, de ideteszem, mert nagyon szerették a kölkök.
Az ötletet itt találtam.

Papírboltban vettem barna csomagolópapírt hozzá (Egy ideje abba csomagolunk karácsonykor is, szépen lehet abba is, mindig kidekorálom szalaggal vagy valamivel. Eddig senki nem panaszkodott.). Festéknek temperát használtunk.
Az autósdobozból kikerestük a nem fa és nem hátrahúzhatós járműveket, a csomagolópapírt az asztalra ragasztottam, tettem rá jó pár festékpöttyöt, és ráeresztettem a gyerekeket.

Az volt a terv, hogy ezt használjuk ajándékcsomagolásra, de aztán jól elfelejtettük. Jövőre gondolom már elég sok ilyen papírunk lesz, mert kérték a kiskorúak, hogy csináljunk még ilyet.

A kocsimosás a végén rám maradt persze, vagyis van még hova fejlődni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése